I11 Salut
Productes del Lluçanès. PATXI URIZ | DIPUTACIÓ DE BARCELONA

Equipaments sanitaris

Per assegurar el benestar físic i mental de les persones que treballen al sector agroalimentari de la província de Barcelona, compartim un mapa amb els Centres d'Atenció Primària, hospitals i farmàcies disponibles a tots els municipis.

Font: Equipaments de la Generalitat de Catalunya (2024)

https://www.icgc.cat/Administracio-i-empresa/Descarregues/Capes-de-geoinformacio/Mapes-municipalsAquest mapa interactiu mostra la ubicació dels diferents equipaments de salut, incloent-hi Centres d'Atenció Primària (CAP), hospitals i farmàcies. Amb aquesta eina, es pot accedir fàcilment a la informació sobre la disponibilitat i proximitat dels serveis de salut essencials per a la població rural i urbana.

També permet planificar els serveis necessaris per al sector agroalimentari a la província de Barcelona.

Nota metodològica

Consideracions en la localització geogràfica dels equipaments de salut:

• En el 94% dels equipaments s'han utilitzat les coordenades de latitud i longitud facilitades a les dades obertes d'Equipaments de la Generalitat de Catalunya.
  • En el 5% dels equipaments on no hi havia la localització, s'ha pogut geolocalitzar per l'adreça. En aquests casos, apareix un avís.
  • L'1% dels equipaments restants s'ha posicionat segons el codi postal. En aquests casos, també apareix un avís.
  • La localització dels municipis es realitza per creuament cartogràfic amb el mapa municipal a escala 1:5.000 de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC).

En alguns casos, un mateix equipament té diverses classificacions (per exemple, un centre sanitari i una farmàcia). En aquests casos, s'han duplicat els registres perquè apareguin representats amb les dues funcions.

Data de creació
Data d'actualització
Més dades de
Actuacions relacionades

Una parella de joves amants de l’horta i la salut

El Tros d’Ordal va néixer el 2012 a l’Alt Penedès quan Àgueda Ortiz i David Casas van iniciar un petit hort a Ordal com a afició. Aviat, més persones es van sumar al projecte i, després d’un temps, van decidir professionalitzar-lo.