Molí Puigvert, Palafolls. MARC PUIG | DIPUTACIÓ DE BARCELONA
El Molí d'en Puigvert, Palafolls. MARC PUIG | DIPUTACIÓ DE BARCELONA

Equipaments culturals

Per inspirar la creativitat i enriquir la vida de les persones que treballen al sector agroalimentari de la província de Barcelona, compartim un mapa amb els teatres, biblioteques, museus i altres espais culturals disponibles a tots els municipis.

Font: Equipaments de la Generalitat de Catalunya (2024)

Aquest mapa interactiu permet consultar la ubicació de diferents equipaments culturals, incloent-hi teatres, biblioteques, museus i altres espais destinats a la cultura. Amb aquesta eina, es pot accedir fàcilment a la informació sobre la disponibilitat i proximitat dels serveis culturals essencials per a la població rural i urbana.

També permet planificar els serveis necessaris per al sector agroalimentari a la província de Barcelona.

Nota metodològica

Consideracions en la localització geogràfica dels equipaments culturals:

• En el 94% dels equipaments s'han utilitzat les coordenades de latitud i longitud facilitades a les dades obertes d'Equipaments de la Generalitat de Catalunya.
  • En el 5% dels equipaments on no hi havia la localització, s'ha pogut geolocalitzar per l'adreça. En aquests casos, apareix un avís.
  • L'1% dels equipaments restants s'ha posicionat segons el codi postal. En aquests casos, també apareix un avís.
  • La localització dels municipis es realitza per creuament cartogràfic amb el mapa municipal a escala 1:5.000 de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC).
Data de creació
Data d'actualització
Més dades de
Actuacions relacionades

Una parella de joves amants de l’horta i la salut

El Tros d’Ordal va néixer el 2012 a l’Alt Penedès quan Àgueda Ortiz i David Casas van iniciar un petit hort a Ordal com a afició. Aviat, més persones es van sumar al projecte i, després d’un temps, van decidir professionalitzar-lo.